cosmetologist-performing-botox-injections-rejuvenate-frontal-part-face.jpg

בוטוקס

בוטוליניום-טוקסין (בוטוקס) העוזרים לנו באוכלוסיות גיל מסויימות ולעיתים בשילוב עם חומצה היאלורונית, להפחית את כיווץ שרירי ההבעה (גבות / צידי עיניים/ קמטי מצח) ובכך משטחים את העור באזורים הללו.

הבטוקוס הוא בעצם רעלן (טוקסין) - חומר שמופק מחיידק ששמו בוטוליניום.

הבוטוקס שמיוצר באמצעות טכנולוגיות מתקדמות משרת את ענפי הרפואה השונים בהצלחה כבר יותר מעשור.

הרעלן מוזרק באופן מדוייק ובמינון מותאם לשרירי ההבעה שכיווצם מייצר את הקמט  וחוסם את תהליך הכיווץ. השריר בעצם (באופן זמני), מפסיק להתכווץ כפי שהתכווץ  לפני כן.

לדוגמא - קפל במצח שהיה בולט בזמן הרמת הגבות משוטח באמצעות ההזרקה ואינו נראה גם אם המטופל/ת תרים את הגבות באותו אופן אחרי ההזרקה.

אין צורך בהכנות מוקדמות לפני הזרקת בוטוקס.

הליך ההזרקה הינו פשוט ומהיר:

הבוטוקס מוזרק לכמה נקודות באזורים שונים לפי תכנית הטיפול באמצעות מחט דקיקה ומדויקת ביותר, לפי קווי האנטומיה של פנייך.

הטיפול אינו דורש הרדמה ואינו כרוך בכאב עז. אנו משתמשים באלחוש מקומי וקירור אשר מקלים על התהליך באופן משמעותי.

כרופאת כאב, אני משתדלת להעניק חוויה נטולת כאב כמה שניתן.

הטיפול ברעלן מותר לכל אחד, למעט מטופלות בהריון / מניקות / חולים הסובלים ממחלה אוטואימונית בשם מיאסטניה גראביס ומטופלים בעלי אלרגיה לחומר בלבד.

תוצאות הטיפול נראות לעין רק כמה ימים לאחר הטיפול. את התוצאה המירבית נראה - שבועיים לאחר ההזרקה, אז תוזמני לביקורת במרפאה בכדי לבחון יחד את התוצאה ולשוחח על ההמשך הטיפול ותחזוקתו. בד״כ הטיפול נעשה בין פעמיים ל-3 בשנה.

תופעות הלוואי האפשריות כרוכות בד״כ באדמומיות או המטומה - שטפי דם קטנים (אשר נספגת תוך כמה ימים) באזור ההזרקה ועלול לגרום לכאב ראש קל. לא דווחו אירועים בלתי הפיכים לטיפול זה.

ביומיים שלאחר ההזרקה, אני ממליצה שלא להתכופף לדקות ארוכות, להשתדל לא לישון על האזור המוזרק (על הבטן) ולא לגרום ללחץ על האזור המוזרק. לא מומלץ לבצע פעילות גופנית מוגזמת בימים אלו.